Marka Ochnik świętując trzydziestolecie swego istnienia, okrągłą rocznice postanowiła uczcić współtworząc kolekcję z Paprocki&Brzozowski. To nie pierwsza współpraca firm kształtujących polską branżę modową. Równo dziesięć lat temu duet projektantów i firma galanteryjna po raz pierwszy połączyli swe siły. Czy warto było wrócić do tej samej rzeki? Naszym zadaniem, tak.
Jesteśmy niesamowicie podekscytowani, że mogliśmy zaprojektować dla OCHNIK jubileuszową kolekcję specjalną, tym bardziej, że równo 10 lat temu mieliśmy już okazję pracować przy innym wspólnym projekcie. Nadchodząca kolekcja jest zdecydowanie pełniejsza od poprzedniej i zawiera nie tylko skórzane elementy” mówią Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski, których marka zaprosiła do projektowania najnowszej kolekcji.
Czy warto było wchodzić do tej samej rzeki? Kolekcja mówi sama za siebie. Jej twórcom udało się scalić koncepcje estetyczne obu marek, rzemiosło połączyć z nowoczesnością, a bunt z konformizmem. Wszystkie ubrania doskonale do siebie pasują, ale też można nosić je oddzielnie.
Jak twierdzi Agata Zwolińska, wieloletnia projektantka OCHNIK “Bardzo się cieszymy, że ponownie mogliśmy współpracować z duetem Paprocki&Brzozowski, i to w tak szerokim wymiarze. Cała nasza grupa projektantów miała niewątpliwą przyjemność uczestniczenia w powstawaniu kolekcji, dzieląc się swoim doświadczeniem w kwestii technicznego przygotowania modeli, a jednocześnie czerpiąc z kreatywności, świeżości spojrzenia i niebanalnych pomysłów Marcina i Mariusza”.
Dobra atmosfera podczas pracy twórczej znalazła odzwierciedlenie w sesji zdjęciowej. Przed obiektywem Marleny Bielińskiej stanęli projektanci Marcin Paprocki, Mariusz Brzozowski i Agata Zwolińska.
Motywem przewodnim współpracy było poszukiwanie równowagi pomiędzy pięknem, a użytecznością, toteż nowa kolekcja Ochnik wychodzi poza stereotypy. Ochnik już nie chce kojarzyć się wyłącznie ze skórą. W salonach i na stronach internetowych marki znajdziemy w niej wszystko: ramoneski, puchowe kurtki, ciepłe kominy, skórzane spodnie i spódnice, sukienki, bluzy, podkoszulki, czapki, swetry, walizki.
W sklepach Ochnik będzie można ubrać się od stóp do głów, a asortyment uraduje duszę każdej rockowej dziewczyny, nie odstraszając przy tym jej bardziej stonowanej koleżanki. Styl kolekcji można opisać jako elegancki rock’n’roll. Jest drapieżnie, świeżo i na luzie, ale z klasą.
W dodatku dzięki monochromatycznej palecie można ubierać się z zamkniętymi oczami, wszystko pasuje do wszystkiego. Czarno- biała kolorystyka temperuje fantazję projektantów, a specjalny nadruk będący połączeniem emblematów obu marek i hasło “OCH!”wprowadzają młodzieńczą lekkość.
Marka nie zapomniała też o mężczyznach. W salonach Ochnik czekają na nich oryginalne akcesoria.