Artykuły

chylak

Chylak – najnowsza kampania torebek na sezon jesień-zima 2019

Zofia Chylak zaprojektowała nową kolekcję torebek. O pomoc w kampanii reklamowej poprosiła Stanisława Bonieckiego. Jego klimatyczne zdjęcia w pełni oddają wyrafinowanie i kosmopolityczny charakter najnowszej edycji marki. Uchwycona na nich kosmopolityczna, wyrafinowana atmosfera Londynu harmonizuje z estetyką vintage. Subtelne łańcuszki, futrzane wykończenia równoważy prostota formy i oszczędna

Czytaj Dalej >>
Lampy Lunique

Lampy Lunique – Maybach nie Mercedes

Lampy kryształowe, które odmieniają przestrzeń, w której się znajdują. Kim jest Adam Gąbka? Artystą, rzemieślnikiem, przedsiębiorcą? Każde z tych określeń pasuje do założyciela marki Lunique, ale żadne nie opisuje go pełni. W świecie, w którym produkuje się szybko, tanio i dla wszystkich,  z pietyzmem tworzy niepowtarzalne dzieła

Czytaj Dalej >>
Dieta pudełkowa

Dieta pudełkowa od Ewy Chodakowskiej! Bądź fit!

Nie ulega wątpliwości, że bycie fit jest aktualnie na topie. Do wakacji pozostało niewiele czasu, więc wszyscy zaczynają spoglądać krytycznie na swoje odbicie w lustrze. Właśnie dlatego firmy cateringowe prześcigają się w rozwiązaniach, które mają być pomocne w osiągnięciu wymarzonych

Czytaj Dalej >>
La Prairie Skin Caviar

Luksusowe kosmetyki La Prairie Skin Caviar

Luksusowe kosmetyki La Prairie Skin Caviar właśnie świętują swoje trzydziestolecie. Jej podstawę stanowi jeden z najbardziej drogocennych składników na świecie – kawior. Ekstrawagancki i niezwykle skuteczny Ekstrakt Kawiorowy to źródło morskiego DNA i  składników nawilżających, które ujędrniają i rozpieszczają skórę,

Czytaj Dalej >>

Isabel Marant kampania wiosna – lato 2019

W tym sezonie królowa stylu boho proponuje nam styl disco w luksusowym wydaniu. Królują błyszczące tkaniny, modny dżins, długość mini. Zobaczcie zdjęcia najnowszej kampanii reklamowej Isabel Marant na sezon wiosna – lato 2019 . Wiosna w rytmie disco Dla wielbicielek talentu

Czytaj Dalej >>

PINKO kolekcja wiosna- lato 2019

Marka PINKO zaprezentowała  kampanię reklamową na wiosnę i lato 2019 roku. Zdjęcia wykonała włoska fotografka Simone Falcetta, a gwiazdą kampanii została Marta Hunt. Trzeba przyznać, że znakomicie wygląda w kreacjach włoskiej marki. W tym sezonie królować będą zwierzęce motywy, błysk, cekiny, śmiałe kolory, a przede wszystkim lekkość,

Czytaj Dalej >>

Living Coral – kolor roku 2019 według Pantone

Według Instytutu Pantone kolorem roku 2019 został kolor koralowy. Żywy, energetyczny, lecz subtelny odcień Living Coral przywodzi na myśl rafę koralową, zalane słońcem plażę, radość i beztroskę. Ciepły ton pomarańczowego różu pojawił się na wybiegach pokazów mody na sezon wiosna

Czytaj Dalej >>