Mieszczący się w kompleksie Starego Browaru Blow Up Hall 5050 jest najlepiej ocenianym w Poznaniu i jednym z najwyżej ocenianych w Polsce hoteli w opiniach zamieszczanych przez gości w internecie.
Badanie Global Index Review przeprowadzono na ponad stu portalach turystycznych, m.in. cenionych na całym świecie Booking.com, TripAdvisor, Hotels.com, HolidayCheck, Agoda w okresie 12 miesięcy.
Komentarze internautów dla hoteli w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i Zakopanem zbadała i podsumowała ostatnio międzynarodowa firma ReviewPro, od 2008 r. zajmująca się analizą reputacji hoteli w internecie. Ich wynikiem jest Global Index Review – wskaźnik obejmujące wszystkie obszary funkcjonowania hotelu – od czystości po stosunek jakości do ceny. Według niego najlepiej ocenianym hotelem w Poznaniu jest Blow Up Hall 5050, 91,9%). Za nim znalazły się City Solei Boutique (91,6 proc.), IBB Andersia (90 proc.), następnie Brovaria, Włoski, Moderno i Stare Miasto. „Nie ma dla nas ważniejszych ocen niż te, wystawiane przez gości.” – mówi Marta Klepka, dyrektor hotelu Blow Up Hall 5050. „Są one nieustającym źródłem motywacji dla całego zespołu.” – dodaje.
Więcej danych dla Poznania i pozostałych miast opublikowano poświęconym badaniu GIR artykule w miesięczniku „Hotelarz” (nr 11/2013).
Blow Up Hall 5050 w Starym Browarze to pięciogwiazdkowy hotel mieszczący 22 pokoje, restaurację zatrudniającą najlepszych szefów kuchni, bar znany m.in. z wyszukanych drinków i kameralnych koncertów oraz kameralny VIP-room. Do dyspozycji hotelu są także klimatyczne, sąsiadujące z Blow Up Hall 5050 sale Słodowni Starego Browaru (o powierzchni ponad 500 m2). Dzięki takiemu połączeniu, mimo butikowego charakteru hotelu, zorganizowano tu ostatnio wiele dużych, prestiżowych imprez, m.in. galę „Dress for Success”, konferencję „e-nnovation” Grupy Allegro i PayU, pokazy mody, spektale i afterparty w ramach „Klubu Starego Browaru”. Rok 2013 zamknie pierwszy w historii Blow Up Hall 5050 Sylwester, który poprowadzą Grażyna Wolszczak i Cezary Harasimowicz.
Wielokrotnie nagradzany Blow Up Hall 5050 nazywany jest interaktywnym dziełem sztuki. To pierwszy na świecie „inteligentny hotel“, w którym iPhone’y pełnią rolę przewodnika. Zgodnie z ideą 5050, obecną we wszystkich przedsięwzięciach jego twórczyni, Grażyny Kulczyk, 50 procent stanowi tu sztuka. Każdy gość już przy wejściu staje się tu częścią elektronicznej instalacji „Blow Up” Rafaela Lozano-Hemmera (artysty, którego jedno z ostatnich dzieł przekształciło Park Avenue Tunel w Nowym Jorku w interaktywną dźwiękową instalację), znajduje się tu także jedyne permanentnie wystawiane publicznie w Polsce, gigantyczne dzieło Piotra Uklańskiego.
Blow Up Hall 5050 to także jeden z najczęściej opisywanych przez media zagraniczne polskich hoteli. W tym roku został najlepszym polskim hotelem według miesięcznika Playboy, znalazł się także w zestawieniach najbardziej wyjątkowych i futurystycznych hoteli na świecie przygotowanych m.in. przez CNN, The Sunday Times, The Independent, The Diplomat czy niemiecki Glamour.