PINKO, to bardzo dynamicznie rozwijająca się marka dla kobiet. Promowana przez największe gwiazdy wybiegów i elitarnych salonów.
We Włoszech istnieje 420 punktów sprzedaży, z których 70 to salony monomarkowe, pozostałe stanowią 100 „kornerów” i 250 salonów multimarkowych.
Za granicą stworzonych zostało już 210 punktów sprzedaży.
Założycielem i Prezesem firmy jest Pietro Negra, który dzięki swojej przedsiębiorczości i dalekowzroczności w działaniach osiągnął wysoką pozycję na wymagającym rynku mody.
Marka PINKO propaguje zdecydowany styl „fashion” z dodatkiem niebanalnej, oryginalnej elegancji, przejawiającej się w charakterystycznych krojach modeli ubrań dla kobiet odważnych, romantycznych, czujących swoją kobiecość i sensualność, nie lubiących monotonii.
W kolekcjach występuje duża różnorodność przejawiającą się w kolorach, wzorach, mieszankach materiałów stosowane są łączenia kaszmiru ze skórą, rożnego rodzaju ciepłych wełen z dzianinami, jedwabiem, czy materiałami typu lycra).
We Włoszech istnieje 420 punktów sprzedaży, z których 70 to salony monomarkowe, pozostałe stanowią 100 „kornerów” i 250 salonów multimarkowych.
We Włoszech istnieje 420 punktów sprzedaży, z których 70 to salony monomarkowe, pozostałe stanowią 100 „kornerów” i 250 salonów multimarkowych.
We Włoszech istnieje 420 punktów sprzedaży, z których 70 to salony monomarkowe, pozostałe stanowią 100 „kornerów” i 250 salonów multimarkowych.
We Włoszech istnieje 420 punktów sprzedaży, z których 70 to salony monomarkowe, pozostałe stanowią 100 „kornerów” i 250 salonów multimarkowych.
We Włoszech istnieje 420 punktów sprzedaży, z których 70 to salony monomarkowe, pozostałe stanowią 100 „kornerów” i 250 salonów multimarkowych.