Dom mody Patrizia Pepe wybrał Dua Lipę – wschodzącą gwiazdę światowej muzyki – jako wyłączną twarz kampanii reklamowej kolekcji jesienno-zimowej 17/18, realizowanej przez fotografa i reżysera Sharifa Hamzę.
Patrizia Pepe doceniła jej status idolki pokolenia Milenium oraz fakt, że jest jednym z najpotężniejszych głosów na międzynarodowej scenie. Poprzez współpracę z Duą Lipą marka potwierdza swoje bliskie związki ze światem muzyki.
Dua Lipa zdobyła światowe pozycje dzięki singlowi Blow your Mind, Be the New Rules i niedawno wydanemu hitowemu albumowi. Z 710 milionami wyświetleń na YouTube i 1,8 miliona obserwujących na Instagramie, Dua Lipa została określona przez Timesa „gwiazdę popu, na którą wszyscy czekamy”.
W 2018 roki Patrizia Pepe będzie obchodzić swoje 25-lecie, to kamień milowy dla włoskiej marki i możliwość konsolidacji własnego DNA. Nie bez znaczenia jest fakt, że Dyrektor kreatywna Patrizia Bambi ma głęboką pasję do muzyki, która zawsze odgrywała kluczową rolę jako źródło inspiracja do kolekcji marek. Zobaczcie zdjęcia kampanii na sezon jesień-zima 2017/18.