Wskazówki dotyczące gry Fallout 3: The Pitt. Opis przejścia gry #001

Upewnij się, że The Pitt jest poprawnie zainstalowany na twoim komputerze ,a także musisz go aktywować z autoodtwarzania gry (ThePitt.esm). Pierwsze rozszerzenie do Fallouta 3, zatytułowane Operation Anchorage, pozwoliło na eksplorację nowej zawartości przy użyciu" świeżej " postaci, która właśnie opuściła kryptę 101, jednak The Pitt jest mniej wyrozumiały. Nie polecam rozpoczynania tej nowej podróży, chyba że masz postać na poziomie 5-6. Na szczęście nie będzie to poważny problem, ponieważ gra sprawi, że wrogowie będą słabsi lub silniejsi w zależności od aktualnego poziomu doświadczenia. To samo dotyczy twoich sojuszników, więc jeśli grasz słabym bohaterem, wiele razy Ci pomogą. Bardzo ważne jest, aby porzucić większość obecnego sprzętu przed podróżą do obszaru Pitt. Są ku temu dwa główne powody - stracisz sprzęt po wejściu do The Pitt (na szczęście - tylko w celu wykonania dwóch zadań) i będziesz chciał zebrać wiele interesujących przedmiotów znalezionych w nowym obszarze. Nie będziesz w stanie nosić obu urządzeń. Byłoby miło zostawić jedną dobrą zbroję, jeden hełm i jedną ciężką broń. Pozostałe rzeczy, w tym broń i mniejsze narkotyki, należy zostawić w domu w Megaton lub w mieszkaniu na Tenpenny Tau. Jedynym prawdziwym wyjątkiem od tej reguły są klucze i figurki, ponieważ nie zgubisz ich bez względu na to, co się stanie.

Tym razem nie będziesz musiał czekać kilka minut, aby otrzymać wezwanie pomocy, ponieważ the Pitt uruchomi się automatycznie, gdy tylko załadujesz jedną z zapisanych gier. Pamiętaj, że musisz być gdzieś na pustkowiu Kapitolu, gdzie możesz dostać przyjęcie. Poczekaj, aż na ekranie pojawi się okno dialogowe z informacją, że do listy stacji radiowych dodano nowy sygnał o niebezpieczeństwie. Otwórz Pip-Boya, jeśli chcesz, i posłuchaj wezwania pomocy Wernera. Teraz możesz posłuchać krótkiej audycji wykonanej przez Wernera, która będzie powtarzana co dziesięć sekund. Otwarcie listy nie jest konieczne, ponieważ i tak na twojej osobistej mapie pojawi się nowe miejsce o nazwie Wieża radiowa.

Prolog

Źródło: automatycznie podczas eksploracji Capitol Wasteland [Capitol Wasteland]

Rozwiązanie: Maszt radiowy można znaleźć w pobliżu północnej krawędzi mapy. Zakładam, że wcześniej nie byłeś w tych regionach, więc musisz być przygotowany na długą i trudną podróż. Jeśli już odwiedziłeś ten obszar, powinieneś zacząć od jednego z trzech najbliższych miejsc - Fort Constantine, masyw SatCom NN-03D lub elektrownia MDPL-21. Jeśli chodzi o środki dotarcia do wieży, musisz podejść do niej z południowego zachodu, ponieważ jest ona otoczona klifami ze wszystkich innych kierunków. skylines.ru

Zapraszamy do odwiedzin naszych innych portali Ekskluzywne.net, LuksusoweHotele.pl oraz Tokeny.pl
558593742a81efead1cadb955df020ce