Artykuły

Luksusowy system nagłośnienia LOEWE klang 9

Niemieckie przedsiębiorstwo wyznacza nowe ścieżki w dziedzinie łączenia designu z najnowszymi technologiami audio-video.  Tym razem inżynierowie i projektanci LOEWE skonstruowali systemy, które w warunkach domowych umożliwią uzyskanie jakości sal kinowych. Połączenie telewizorów OLED Loewe bild 9 i bezprzewodowych głośników LOEWE

Czytaj Dalej >>

Telewizory LOEWE w technologii OLED

Telewizory z wyświetlaczem typu OLED oferują nieosiągalną, dla wcześniejszych technologii, jakość obrazu i znajdują się na prostej drodze, by zrewolucjonizować rynek luksusowych urządzeń wyświetlacjących obraz.  Wysokie koszty wytworzenia matrycy utrudniają masową sprzedaż, ale czyż istotą luksusu nie jest niedostępność? Telewizory LOEWE w technologii OLED stworzono dla

Czytaj Dalej >>
NAIM Uniti

NAIM Uniti – nowoczesny pomysł na audio z najwyższej półki

NAIM Uniti to doskonałe połączenie nowoczesnego designu, głębokiego dźwięku i technologicznych nowinek.  Brytyjska marka NAIM przygotowała kolejną niespodziankę dla audiofilów. NAIM Unti to komponent audio typu all-in-one, który z własnej kuchni lub salonu zabierze słuchacza wprost do sali koncertowej. Urządzenie

Czytaj Dalej >>

Dobra luksusowe sprzedają się coraz lepiej – raport

W 2016 r. wartość polskiego rynku nieruchomości premium i luksusowych była o 40 proc. większa niż w roku 2012 – wynika z raportu Luxury Realty Map, zawierającego analizę transakcji przeprowadzonych przez Poland Sotheby’s International Realty. Trwający od kilku lat dynamiczny wzrost

Czytaj Dalej >>

Zamożni Polacy są nowocześni

Coraz więcej zamożnych osób na świecie chce mieć dom z nowoczesnymi rozwiązaniami. Wśród nich są Polacy, którzy spośród udogodnień w swoim domu, na pierwszym miejscu widzieliby inteligentne rozwiązania.  Autorzy raportu o luksusowym stylu życia przygotowanego dla Sotheby’s International Realty przebadali

Czytaj Dalej >>
marki luksusowe

Rośnie dostępność marek luksusowych w Polsce

Wzrost dostępności marek luksusowych w Polsce aż o 8 pkt. procentowych (aktualnie do 61%) oraz wzrost liczby zamożnych Polaków i ich dochodów potwierdzają, że należy spodziewać się rosnącego zainteresowania polskim rynkiem przez światowych producentów dóbr luksusowych. Rosnące zainteresowanie polskim rynkiem

Czytaj Dalej >>