Artykuły

Paprocki&Brzozowski

Paprocki&Brzozowski x Ochnik – jubileuszowa kolekcję na 30. urodziny marki

Marka Ochnik świętując trzydziestolecie swego istnienia, okrągłą rocznice postanowiła uczcić współtworząc kolekcję z Paprocki&Brzozowski. To nie pierwsza współpraca firm kształtujących polską branżę modową. Równo dziesięć lat temu duet projektantów i firma galanteryjna po raz pierwszy połączyli swe siły. Czy warto było wrócić do tej samej

Czytaj Dalej >>
chylak

Chylak – najnowsza kampania torebek na sezon jesień-zima 2019

Zofia Chylak zaprojektowała nową kolekcję torebek. O pomoc w kampanii reklamowej poprosiła Stanisława Bonieckiego. Jego klimatyczne zdjęcia w pełni oddają wyrafinowanie i kosmopolityczny charakter najnowszej edycji marki. Uchwycona na nich kosmopolityczna, wyrafinowana atmosfera Londynu harmonizuje z estetyką vintage. Subtelne łańcuszki, futrzane wykończenia równoważy prostota formy i oszczędna

Czytaj Dalej >>

Isabel Marant kampania wiosna – lato 2019

W tym sezonie królowa stylu boho proponuje nam styl disco w luksusowym wydaniu. Królują błyszczące tkaniny, modny dżins, długość mini. Zobaczcie zdjęcia najnowszej kampanii reklamowej Isabel Marant na sezon wiosna – lato 2019 . Wiosna w rytmie disco Dla wielbicielek talentu

Czytaj Dalej >>

PINKO kolekcja wiosna- lato 2019

Marka PINKO zaprezentowała  kampanię reklamową na wiosnę i lato 2019 roku. Zdjęcia wykonała włoska fotografka Simone Falcetta, a gwiazdą kampanii została Marta Hunt. Trzeba przyznać, że znakomicie wygląda w kreacjach włoskiej marki. W tym sezonie królować będą zwierzęce motywy, błysk, cekiny, śmiałe kolory, a przede wszystkim lekkość,

Czytaj Dalej >>

Living Coral – kolor roku 2019 według Pantone

Według Instytutu Pantone kolorem roku 2019 został kolor koralowy. Żywy, energetyczny, lecz subtelny odcień Living Coral przywodzi na myśl rafę koralową, zalane słońcem plażę, radość i beztroskę. Ciepły ton pomarańczowego różu pojawił się na wybiegach pokazów mody na sezon wiosna

Czytaj Dalej >>

BOHOBOCO – nowa kolekcja kapsułowa Ethereal Lightness wiosna – lato 2019

Marka BOHOBOCO pokazała modułową kolekcję na wiosnę i lato 2019. Ciepłe miesiące upłyną pod Ethereal Lightness. Będzie zwiewnie, romantycznie, kobieco i oryginalnie. Wiosna to czas miłości, a w kreacjach polskiego domu mody można się zakochać.  BOHOBOCO  – nowa interpretacja klasyki Marka BOHOBOCO na dobre wrosła w polski modowy biznes.

Czytaj Dalej >>

Jimmy Choo kolekcja wiosna – lato 2019

Kolekcja Jimmy Choo na sezon wiosna- lato 2019 przyprawia o zawrót głowy. W kolekcji dominuje błysk i glamour, który widoczny jest również na butach sportowych. Twarzą kampanii została Kaia Gerber. Kampania reklamowa Siedemnastoletnia modelka Kaia Gerber została twarzą kolekcji Jimmy

Czytaj Dalej >>

15 najgorętszych marek luksusowych w roku 2018

Najważniejszym faktorem pozwalającym określić wielkość przyszłej sprzedaży jest popularność online. Portal Luxe Digital opublikował ranking marek premium wzbudzających największe zainteresowanie internautów i wyodrębnił elementy zjednujące im sympatię wpływowych klientów i influencerów. Toczy się bezpardonowa walka o względy milenialsów, a internet stanowi w niej najpotężniejszy oręż.

Czytaj Dalej >>